Träningsvärken Förstör!

Baaa blir galen, va till gymmet idag och skulle köra överkropp och efter styrketräning kör jag alltid kondition efter. Men idag kunde jag inte det för att jag har träningsvärk i låren så att jag knappt kan sätta mig ner på en stol. Körde nämligen underkorpp i Tisdags och då körde jag en av mina favorit öningar, Benböj :D, Den tar verkligen sten hårt på mig och den är väldigt skön måste jag säga.
Nam nam!
Imorgon så blir det dock inge gym för mig, har bestämt att jag måste få vila kroppen lite och så får mina stakars lår återhämta sig ;)
Nu blir de dock att plugga lite till, Skriver ett till inlägg sen innan jag går och lägger mig och bland annat kommer jag lägga upp ett par träningsbyxor som är grymt snygga och som jag ska köpa inom snar framtid ;).
Oxox:Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0