Dagens träning

vem vill stå och svettas på ett gym idag när det är sånt härligt väder? Visst att solen inte är framme och att det bara är 2+ ute! Men snön börjar smälta och man ser gräset på vissa ställen, och fåglarna kvittrara förfullt!!
Nej för mig så blir dagens träning en långpromenad med hunden i skogen! Kommer gå två varv så det tar ca 1 tim och 45 min ! :D Riktigt härlig om jag får säga det själv!
Dessutom skall jag städa upp här hemma, och som dom säger,all träning är bra träning! ;)

Idag kan jag säga att jag har vår känslor! Även fast jag misstänker att snön kommer falla igen vilken dag som helst, så det gäller att passa på och njuta!!

// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0