Mitt mål och lite annat smått och gott!

Hello!
Antar att alla är ute och festar ikväll, men dock inte jag!
Har tröttnat på sådant, och jag har inte ens fyllt tjugo! Haha. Nej sånt lockar inte mig, visst kan jag ta en cider till maten någon gång ( ytterst sällan ) tillsammans med älsklingen. Men att springa på krogen har ja inte gjort på snart ett år!
Jag har ist min ätardag idag,haha! Så jag har det bra iaf!
Min träning idag har bestått av två långpromenader med hunden i skogen! Älskar det såhär på hösten med alla löven överallt osv! Hur mysigt som helst :) Har även hållt på och packat och städat här hemma resten av dagen så det är inte först nu jag sätter mig ner och kopplar av!

Nästa gymdag blir på måndag kväll! Jag kommer köra lite styrketräning, på måndag blir det nog biceps och rygg tror jag. Sen blir det kondition och förbränning, oftast i form av crosstrainer, roddmaskin, cykel sen en låååång körare på löpbandet! Me love!
Mitt mål är att till sommaren ha gått ner ca 15 kg!
Kommer efterhand att lägga upp resultat efter vägning och mätning, kommer även att finnas före och efter bilder så att jag kan se själv hur mycket jag verkligen gör :)!

Nej nu skall jag se på en film och bara ta det lungt!

Glöm inte att ställa tillbaka klockan innan ni går och lägger er sötnosar ! :)
Ni får en timmes extra sovmorgon/festkväll, great va ? :)

/ Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0