Usch dessa skador!

Godmorgon!
Shit vad kallt det är ute idag va? Vi har -3,5! Nu förundras man verkligen dom som springer utomhus i denna kyla! haha.
Vi var på gymet igår, gick dock inge vidare för mig. Skulle köra zstång, men min armbåge sa nej. Den har börjat krångla mer och mer. För er som inte vet så skadade jag den i en moppe olycka för fem år sedan,haha!
Har även trasiga knän, det är dom som tar i mest när man tränar. Har jätte svårt att träna ben, även om jag tycker att det är kul! Har jävligt starka ben faktiskt. Men måste ju ta det lungt med knäna.
Det är så att jag har översträckning i båda knänen, plus viss bråck bildning plus påbörjan till vatten! Ni hör ju !! Kul att ha det så när man snart är tjugo! Nej men det började jag märka av när jag spelade fotboll! Spelade några år sen gick det bara inte! Usch och fy!
Nej men vi tog oss igenom gymmet någorlunda, den blev biceps, lite axlar och ben!

Körde ni vilodag eller krigade ni på ?

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0