Träningskläder, snygga eller bekväma?

Ikväll blir det gymmet mina damar och herrar! Det skall ryka från maskinerna, svetten skall flööööda.. Haha nej men nästan! Har ju inte varit på gymmet på ett tag utan bara promenerat med vovven! Så nu är jag pepp!
Har lite svårt för va jag skall träna i för kläder bara. Kortbyxor är ju alldeles för kallt, tajta byxor känns bara obehagligt. Så för tillfället blir det vanliga mjukisar ! Känns inte så jätte snyggt men man skall väl känna sig bekväm också ? :)

Vad tränar ni i för kläder ? Tips på något bra?


Kommentarer
Postat av: fannyochnorea

Jag tränar i t-shirt och ' fjortisadidas ' byxor :p

allt bra med dig ? :)

2010-11-01 @ 19:47:24
URL: http://fannyochnorea.blogg.se/
Postat av: Frida

jag har tajta byxor, sådana där träningsbyxor. sen något stort linne upptill. Hade först mjukisar men det blir så klumpigt och sen blir man mycket svettigare :p



kul med en sån här blogg! Jag har också börjat träna massa :D

2010-11-01 @ 20:10:42
URL: http://choconut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0