Helgen är över!

Ingen som skrivit här på tre dagar, katastrof! Vet inte riktigt vad Vanessa sysslar med!
Har varit mycket dom senaste dagarna, många långpromenader med vovven, även tränat armarna iform med att slipa en byrå haha.
Idag blir det tillbaka till gymet där jag och älskling skall köra axlar, biceps och ben! Blir även kondition och förbränning! Jag går alltid till gymet tillsammans med älskling, eftersom jag är så dålig på att ta tag i det själv och behöver någon som peppar mig 24/7! Och det gör han ! :) Vi kommer dock ha det tajt dom närmaste veckorna eftersom flytten börjar närma sig! Men det skall vi klara!
Jag tränar ju för att tappa några kilo, bli starkare och få mer framträdande muskler.
Och han för att bli starkare och bygga upp fysiken. Han är ju redan smal den jäveln ;) !

Han har ju även en annan träning som ja även har börjat intressera mig för, det är agressive inlines. Han kommer skriva ett inlägg om det senare om ni vill de! :)

Nej nu skall jag peppa till lite, återkommer efter gymmet om hur det gick! :)

Har ni haft en bra helg? Onyttig eller full med träning? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0