Hej hopp :D

Såg att Amanda hade skrivit ett inlägg om att hon inte riktigt vet vad jag sysslar med :P
Jag har nämligen varit barnvakt åt två ungar i helgen så jag har inte haft så mycket tid eller fått så mycket sömn.
Men nu är helgen snart helt över och såklart går vi över till träningen igen.
Min kille är nästan som min personliga tränare och idag fick han för sig att vi skulle springa upp och ner i en jätte brant och jobbig backe i skogen.
Shit tror jag höll på att dö, jag sprang upp och ner tills jag faktiskt spydde :$.
Men då vet man iaf att man tagit ut sig riktigt ordentligt.
Imorgon blir det promenad och senare på kvällen gymmet igen :)
Tänkte att jag även skulle dela med mig av ett recept på en nyttigare pizza som man gör hemma själv.
Men de gör jag i morgon, nu ska jag snart dejta kudden så jag kommer upp och pluggar i morgon.
Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0