Behöver eran hjälp!

Hej alla glada! Eller? ;)
Det är ju fredag, vem kan vara depp då? Jo,jag! Dels för att jag sitter helt ensam och hungrig, dels för att jag inte kan träna!
Har jätte ont precis under sista revbenet ungefär, och som strilar ner emot magen, eller hur man skall förklara!? Jag har inte fått en smäll eller något, utan det är inuti det gör ont! Min syster har haft ungefär likadant för ett tag sedan, och då hade hon sträckt en muskel. Har suttit och kollat runt lite och några som haft likanande har haft inflamationer! Jag är inte den som åker till doktorn för ingenting, så jag väntar isf tills på måndag med att åka till doktorn, hade velat träna iaf, men det känns inte smart om det skulle vara något allvarligt, vilken jag inte tror det är! :)
Men även fast jag verkligen har jätte ont så är jag en sån människa som inte kan sitta still, så jag har än idag skottat snö, varit ute med hunden, packat tre kartonger och storstädat kök och halva vardagsrummet, så lite motion har man ju fått iaf! :)
Någon utav er som varit med om liknande och vet vad det kan vara ? Ibland kan det ju tom bli bättre av att träna!?

Nej nu skall jag käka lite mat, sen ut med hunden. Känns inte så kul när hela sthlm är fullt med snö och det är tio minus grader ute! Men det kan ju inte hon hjälpa och hon måste ju få kissa! Men jag skall allt lära henne kissa i kattens låda! ;) hah!
Nej nu svamlar jag för mycket, så hungrig är jag!
Får se om det dyker upp något mer inlägg av mig ikväll. Men undertiden kan ni ju leka doktor i kommentarsfältet här nere och komma på vad jag lider av!! ( Förutom allt det uppenbara! ;)

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Dalia

Jättebra blogg !



:)

2010-11-26 @ 22:29:51
URL: http://daliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0